4 Aralık 2011 Pazar

Almanca Günlük Hayatta Kullanılan Konuşma Kalıpları -3

Ich habe nicht verstanden - anlamadim
Hast du verstanden? - anladinmi?
Haben Sie verstanden? - anladinizmi?
Frag nicht mich - bana sorma
Fragen Sie nicht mich - Bana sormayin
Du fragst viel - Cok soruyorsun
Sie fragen viel - cok soruyorsunuz
Ich bin müde - yorgunum
Sprich langsam - yavas konus
Sprechen Sie langsam - yavas konusun
Lass mich in Ruhe - Beni rahat birak
Lassen Sie mich in Ruhe - Beni rahat birakin
Ich weiss (es) nicht - Bilmiyorum
Ich habe nicht zugehört - Dinlemedim
Was geht`s dich an - Sana ne
Was geht`s Sie an - Size ne
Was heisst (das) auf Türkisch? (....) türkcesi ne?
Was heisst (das) auf Deutsch? (.....) almancasi ne?
Wiederhole - tekrarla
Wiederholen Sie - Tekrarlayin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı