4 Aralık 2011 Pazar

Almanca basit sorular

acmisin?                           sind sie hungrig?         
naladiniz mi?                     is das klar?
bu nedir?                         was ist das?
bu neye yarar                     wozu dient das?
burada ..... varmi?                bekommt man hier?
dogrumudur?                    is das wahr?
kim o?                               wer is da?
nasilsiniz?                         wie geht es ihnen?
ne arzu ediyorsunuz?         was wunshen sie?
ne cikar?                             was tut se?
ne oluyor?                            was ist los?
ne var?                                was ist los?
nerede ... bulabilirim?         wo finde ich?
nereye gidiyorsunuz?         wohin gehen sie ?
nicin?                                 warum?
sira kimde?                           wer is dran?
sira sizinmi?                         sind sie dran?
uyuyormusunuz?                   sind sie wach?

Wo bist du gewesen=neredeydin
Ich habe dich gesucht=seni aradim
Ich habe schlechte Laune=moralim bozuk
Ich habe keine Lust=canim istemiyor


Geben Sie mir,bitte...!
Lütfen bana ...verir misiniz!
Würden Sie mir einen Gefallen tun?
Bana bir iyilikte bulunabilir misiniz?
Was wünschen Sie?
Ne arzu edersiniz?
Können Sie mir sagen,wo ...ist?
...nin nerede oldugunu söyleyebilir misiniz?
Möchten Sie...?
...ister misiniz?
Kann ich einmal telefonieren?
Bir telefon edebilir miyim?
Kann ich faxen?
Faks cekebilir miyim?
Wo kann ich ein Internet-Cafe finden?
Berede bir internetcafe bulabilirim?
Wo kann ich E-mail senden?
Nereden bir mail gönderebilirim?
Darf ich Sie etwas fragen?
Size bir sey sorabilir miyim?
Kann ich ihren Stift nehmen?
Kaleminizi alabilir miyim?
Können Sie ...zeigen?
...yi gösterebilir misiniz?
Wo kann ich Wasser finden?
Nerede su bulabilirim?
Was ist dieses Zeichen?
Bu isaret nedir?
Kann ich Ihnen helfen?
Size yardim edebilir miyim?
Können Sie mir zeigen,wo ...ist?
Bana ...nin nerede oldugunu gösterebilir misiniz?
Wie können wir dorthin gehen?
Oraya nasil gidebiliriz?
Wozu ist das?
Bu ne icindir?
Was ist los?
Ne oluyor?
Wie weit ist der Bahnhof?
Istasyon ne kadar uzaktadir?
Wo ist das Informationsbüro?
Danisma bürosu nerededir?
Wann werden die Geschäfte geöffnet (geschlossen)?
Dükkanlar nezaman acilir (kapanir)?
Wo ist die Bushaltestelle?
Otobüs duragi nerededir?
Wo ist die nächste Bank?
En yakin banka nerededir?
Wo kann ich warten?
Nerede bekleyebilirim?
Wo kann ich mein Auto parken?
Otomobilimi nerede park edebilirim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı